Zainspiruj się naturą: KWIATY (makijaż)

Zainspiruj się natura to akcja blogowej koleżanki Karoli, która obmyśliła rewelacyjny plan na kilka przyszłych tygodni:) Jest to świetna zabawa w której co tydzień mamy inny motyw przewodni:) Tym razem są to kwiaty. Wiedząc, że każdy będzie szukać czegoś w różach czerwieniach żółciach postanowiłam wybrać niebieski kwiat:) jest to kolor w kwiatkach mniej znany.. a wiec wybrałam właśnie to. 
Moja inspiracja:

A tu już moja interpretacja powyższego kwiatka :)

..............
........................
Więcej prac znajdziecie na : KLIK .Przeglądajcie, podziwiajcie i buziaki :***

5 opinii:

  1. Pięknie ja też postawiłam na błękit podczas tygodnia z kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak, cos innego:) trzeba sie wyrozniac z tlumu blogerek:):***

      Usuń
  2. dziękuję. aparat, którym zrobione są zdjęcia to nikon d5000. ogólnie zdjęcia przerabiam w photoscape, w przypadku pierwszego zdjęcia w tym poście dodałam więcej kontrastu i nic więcej bo chciałam żeby widać było skórę i jej niedoskonałości :) drugie zdjęcie ma kilka kolorów na sobie żeby było jaśniejsze i bardziej "ciepłe"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odpowiedz :) Ja właśnie przymierzam sie do kupna lustranki i mysle nad podobna Nikon d3200 :) Ogołem potrzebuje do zdjec dobrej jakosci aby było widać makijaże ale widze po twoim aparacie że masz niezłej jakości wiec dlatego spytałam :)

      Usuń
  3. śliczny makijaż oczu, paznokcie też wystrzałowe ;-)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream