Balsam do ust Carmex - testowanie

Witam dziś chciałabym wydać opinie na temat produktów Carmex, które otrzymałam w ramach rozdania:) Szczerze mówiąc dostałam w ciagu jednego tygodnia dwie paczuszki z takim samym carmexem i nie wiedziałam do końca od kogo ponieważ były bez żadnego podpisu :P

Jak dla mnie jest to fantastyczne połączenie balsamu ochronnego i pomadki leczniczej. Zalecany wszystkim osobom aktywnie spędzającym czas, których usta wystawione są na długie działanie czynników atmosferycznych. Fantastycznie nawilża i odżywia. Daje delikatny woskowo-satynowy połysk. 

- fantastycznie goi kąciki ust
- załatwia problem z opryszczką, zajadami - zapobiega i pomaga leczyć, gdy coś się "dzieje" pod skóra. Po nałożeniu balsamu miejsce troszkę szczypie - jakby pod znieczuleniem.
- przynosi ulgę suchym i spierzchniętym ustom.

Działa na usta:
  • - znieczulająco 
  • - niweluje swędzenie 
  • - nawilża i odświeża 
  • - chroni przez zimnem 
  • - natychmiast leczy pęknięte usta 

Złożony jedynie z naturalnych składników:
  • - mentolu 0,7% 
  • - kamfory 1,7% 
  • - fenolu 0,4% oraz, między innymi, lanoliny, mleka kokosowego, oraz wosku pszczelego.

Cena: ok. 10 zł.


DZIĘKUJE:
Blond and long / włosy, paznokcie, kosmetyki
Gorąco polecam! Dziękuję blogerce www.yesiwantyouback.blogspot.com dzięki której mogłam przetestować balsamik :) moje pierwsze wygrane rozdanie, wiec jestem niezmiernie happy z tego powodu :) No i zapraszam na jej bloga. Ma niesamowite zdjęcia fryzur i paznokci . (Zazdroszczę jej tych długich blond włosków) hihi;) Pozdrawiam i buziaki!

0 opinii:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream