Moje ulubione odcienie z paletek Sleek


Dzisiaj przedstawię wam moje ulubione odcienie z danych paletek . Zacznę od najjaśniejszych, delikatnych paletek do tych przeznaczonych do smoky eye :) ...


Primer - moga być stosowani jako kremowe cienie bądz jako bazy do uzyskania intensywniejszego koloru cieni.


Oh so special - urzekły mnie delikatne róże, idealne do makijażu dziennego. używam ich rzedziej, chodz ostatniego czasu przerzuciłam sie na delikatne makijaże i powoli zostają wykorzystywane. Świetne do makijażu panny młodej. 7 cieni matowych reszta jest perłowa. + jeden cień "stalowy" który również lubie :)


Storm - Fajne złotawe cienie, brązy napigmentowane. 9 perłowych i 3 matowe. Paletka ktarą posiada wiekszość fanek sleeka. U mnie stosowana najczęściej ze wzgledu na odciene pasujące do kazdej okazji zaczynajać od imprez ( perłowe ciemne kolory) po zwykły dzień (jasne bezowe cienie) Ulubione kolory to łososiowy , jasny beż i  miedziany brąz.


Orginal - NAJLEPSZA! musiałam to napisać :) Moja ukochana paletka :0 bez tej paletki nie wykonam żadnego makijażu, zawsze przyda mi się jakiś kolor do dopełnienia wykonywanego make upu. Fiolet, niebieski, zielenie, miedziane brązy, róże co tylko dusza zapragnie znajdziemy w tej małej paletce. <3


PPQ - Przepiekny metaliczny zielony odcień oraz malinowy/pomarańczowy cień. Razem połączone cienie na oku dają niesamowity look. Jestem zakochana w tych odcieniach! <3


Jewels - najbardziej napigmentowane cienie jakie tylko widziałam :) przecudowny odcień mięty, soczysta pomarańcza, intensywna szmaragdowa zieleń. Cudeńka :)


Sunset - zakupiony dla koloru złototego, pomarańczowego, niebieskiego oraz miedzianego.Również cienie metaliczne idealne na mocne odważne makijaże.



Curacao - "Karaibska kolekcja" w stu procentach zgodze sie z tym określeniem. Uwielbiam ja za jej zywe, wiosenne kolory. 5 perłowych reszta to mat. cudowne zielenie, pomarańcz i brudna biel idealna pod łuk brwiowy jako rozświetlenie.<3


Sparkle - Brokatowe cienie. Każdy z nich posiada w sobie dość duże drobinki brokatu. Nic więcej nie napisze ponieważ tej paletki nie użyłam ani razu.



Bad Girl - 4 matowe, reszta perłowych. Jedna z moich pierwszych paletek. Bardzo ciemne kolory, jeden jasny beż. Ulubione: zielony militarny oraz moje ukochane szarości i niebieskie mocne kolory, granat.


Graphite - W związku z tym iż uwielbiam ciemne makijaże posiadam kolejna paletkę intensywnych, ciemnych cieni. Przy zakupie byłam zachwycona jednak użyłam jej tylko 2 razy ;P ta jak i poprzednia idealna do Smoky eye.


Mam nadzieje że recenzja się podobała :) Starałam sie opisać to co mi w każdej z moich paletek odpowiada. A juz niebawem recenzja rózy sleek oraz paletki Monaco ;**** Całuje gorąco piękne ;**

2 opinii:

  1. Ogromny zbiór paletek :) Mam jedną ze sleeka i jestem niesamowicie zadowolona z niej!
    ps. super nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja :) chociaż ja się nie maluje cieniami (pewnie dlatego, że mam prawię 13 lat :D)

    _____________________________
    Zapraszam do mnie :)
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ... ?

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream