Herba Studio - testujemy produkty

I sie doczekałam paczuszki od Herba Studio, ale nie myślałam że aż tyle ciekawych produktów tam znajde :) Na dole zdjecie zawartości paczuszki i juz opisuje co dostałam i jakie sa efekty stosowania.

Otrzymałam:
Po trzy próbki trzech produktów (trzy po trzy;)
Tisane 

  • jest to balsa do usty po którym usta są delikatne mięciutkie.  Moim zdaniem nałożony na usta daje efekt ich powiekszeniu co mnie baaardzo zadowala hihi. Ma miodowo woskowy smak.
  • Składniki aktywne: ekstrakty ziołowe, miód, witamina E, olej z oliwek, olej rycynowy, wosk pszczeli.
  • Te proste połączenie daje fenomenalny efekt :)
  • Balsam nawilża, wygładza, odżywia usta, regeneruje naskórek po otarciach czy po opryszczce (potwierdzam).


2x5 
  • balsam do paznokci. Balsamik który pomaga wzrost plytki paznokcia, oraz regeneracje naskórka. Paznokcie sa zdrowsze i mocniejsze.
  • Składniki aktywne: wosk pszczeli, ekstrat z kopru, skrzypu, olej ryzynowy, oliwa z oliwek, pentanol, aminokwasy, keratyna, witamina C, E i beta karoten.
  • Zalecany przy paznokciach giętkich i łamliwych, rozdwajających sie, wysuszonych, matowych i zniszczonych po uzyciu zmywaczy lub po tipsach.


HS sporto
  • balsam dla aktywnych. Nie stosowałam jeszcze wiec efektów nie znam:P 
  • Balsam działa rozgrzewająco oraz wpływa dobroczynnie na ręce i nogi przy dyskomforcie spowodowanym zimnem i wilgocią. To zdanie skłoniło mnie do stosowania go zimą :)


0 opinii:

Prześlij komentarz

 

Flickr Photostream