Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką "Perła truskawkowa"

Firma Mount Blanc zaprosiła mnie do udziału w konkursie, bardzo chętnie odebrałam zaproszenie i na dniach zabrałam sie do pracy! Pozowała dla mnie prześliczna modelka Paula (jej pierwsza sesja w życiu) która wypadła fenomenalnie, a ostatnie zdjęcia wyszły niesamowite :) Miałam dylemat która z pralinek wybrać do makijazowego konkursu, wybór padł na Perłe truskawkową, która najbardziej mi zasmakowała, druga w kolejce była pralinka Eperni - urzekła mnie szampańska nutka smakowa w tym nadzieniu :)

Tak jak mówi opis Perły truskawkowej - tak wypadła sesja. 
"Romantyczna. Delikatnie owocowe wnetrze skryte pod słodką, biała czekoladą przywodzi na myśl letnie dni."


Zdjęcia konkursowe 
pralinki "Perła truskawkowa":


 Na początek delikatnie:









 Teraz dodajmy czerwone usta i gotowe :)





Backstage - musi być!


Pralinkową inspiracją była :


13 opinii:

  1. the information is very good and very interesting., ... ... I like this blog very creative and nice

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, zwłaszcza z tą czerwoną szminką - rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  7. ਜਾਣਕਾਰੀ ਬਹੁਤ ਹੀ ਮਦਦਗਾਰ ਹੈ, ਮੇਰੇ ਗਿਆਨ ਦਾ ਵਾਧਾ ਹੋਇਆ. ਤੁਹਾਡੀ ਸਿਹਤ ਲਈ ਦੇ ਸਿਲਸਿਲੇ. ਮੇਰੀ ਵੈਬਸਾਈਟ 'ਤੇ ਜਾਓ ਕਰਨ ਦੀ ਭੁੱਲ ਨਾ ਕਰੋ >>> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream