Recenzja - MeMeMe Baza nawilżająca Seventh Heaven

Firma Kosmetykomania.pl już dawno wysłała mi bazę do przetestowania oraz róże sleeka, niestety moje recenzje przepadły, już nie pamiętam nawet w jaki sposób ale mimo wszystko muszą być zamieszczone na blogu wiec piszę jeszcze raz:)
Kilka słów wstępu:
MeMeMe Sevent Heaven Moisturising Face Base – Lekka, nawilżająca baza pod makijaż.
Wzbogacona o masło shea, witaminę A oraz beta - karoten, które odmładzają, odżywiają i nawilżają skórę. Rozjaśnia i wygładza skórę. Nie wysusza, jest wygodna w aplikacji, nie zostawia uczucia lepkości. Makijaż utrzymuje się cały dzień bez żadnych poprawek.
Pachnie przyjemnie i świeżo skórką z cytryny, pomarańczy, limonki i mandarynki.
Stosować codziennie przed nałożeniem makijażu.
Produkt nietestowany na zwierzętach.




Cena: 79zł / 30ml


Moja opinia:
Pierwsze wrażenie cudownie pachnący KREM nawilżający, takie wrażenie odniosłam tez nabierając bazę na palce ale ku mojemu zdziwieniu gdy nałożyłam bazę na twarz świetnie sie ja rozprowadza, idealnie wypełnia zmarszczki, czy inne zagłębienia. Przedłuża trwałość makijażu o dobra kilka godzin porównując inne tańsze kosmetyki.
Odcień ma półprzezroczysty biały, wchłania sie niesamowicie szybko, zapach cytrynowy, nie czuje sie go na twarzy.
Cena jest nieco przerażająca... 79 zl.. no to jest jedyny minus jaki znalazłam :)

Ocena: 9/10

2 opinii:

  1. ajajajaj! *.* ♥♥♥♥

    u mnie konkurs- do wygrania dowolne buty ze sklepu :)
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam spóbować tej bazy, ale jakoś za taką cenę się boję, że będzie niewypałem

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream