Pretty women - makijaż elegancki

Jak Wam mija kobitki dzień? Macie coś w planach na dzisiejszą niedziele? Ja osobiście muszę usiąść troszeczkę do nauki, matura tuz tuż, bardzo się boje matematyki a w dodatku angielski też trzeba pod szlifować bo to już ostatnie chwile :) Ostatnio zostałam ambasadorka magazynu Prestige! Jestem strasznie dumna iż będę mogła nie tylko tutaj a również na ich stronie przedstawiać wam moje makijaże:)  

Co do dzisiejszego make up'u jest to elegancki makijaż  idealny na randki, wyjścia biznesowe czy jakieś bankiety. Szkoda że nie mam żadnego przybliżenia makijażu ale jest to głownie odcienie grafitu, niebieskości i szarości, dopełnieniem makijażu są czerwone usta, chodź osobiście uważam iż usta w kolorze NUDE były by równie dobrym rozwiązaniem :)






Pytanie do was: Chciałybyście zobaczyć może zdjęcia nieprofesjonalne takie z mojego aparatu? Np zdjęcia metamorfoz przed i po podczas wykonywania makijaży studniówkowych, okolicznościowych?

5 opinii:

  1. cudnie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny makijaż dobrany idealnie do stylizacji :)
    zaczynam obserwować, ciekawe rzeczy robisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne makijaże i stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I oczywiście chciałabym zobaczyć zdjęcia nieprofesjonalne tj jakieś metamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o swietnie q najblizszym czasie w wolnej chciwli sprobuje wam ukazac taka relacje przed i po:-*:-*:-* buziaczki

      Usuń

 

Flickr Photostream