Sesja w clubie - makijaż czerń i biel

Sesja clubowa? Jak najbardziej! i nie zależnie od wieku, ta modelka moja koleżanka ma 30 lat! Nie, to nie żarty, to czysta prawda :) Dominika chciała smoky eye ale jednak postanowiłyśmy na coś nieco innego. Czerń i biel idealnie komponuje się z tłem jakim jest pomieszczenie - Lift Music Club. Pamiętacie moja ostatnią sesje? Również miałam ją właśnie w tym miejscu, lecz ja wybrałam delikatność  kobiecość i sesja była w tak zwanym Vip white room. Aby przełamać standardowe odcienie bieli i czerni na oku dodałam różową szminkę. Dlaczego nie czerwień? Wszędzie czerwień, czerwień, a Dominice idealnie w różu na ustach :) Oto efekty sesji:








fot. Ania Lisiak


FACEBOOK:


Lubię to! · Liczba osób, które to lubią: 1580.

22 opinii:

  1. Kochana tą torebkę kupiłam w prywatnym sklepie, żadna sieciówka, ale myślę, że jak się dobrze poszuka to na pewno się je gdzieś na allegro nawet upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na alegro sa lecz wygladaja na malo solidne..;( moglabys mi podac wymiary torebki w cm na oko? bo na all sa 25 x 35 i wydaja mi sie male...:p

      Usuń
    2. no moja ma jakieś 30 x 30, więc może to będą te :P podaj link to zobaczę jak to wygląda :)

      Usuń
    3. http://allegro.pl/torebka-gwiazd-jak-zara-kolor-camel-i2908436271.html ta mi wygląda na bardzo podobną :)

      Usuń
    4. no ta z Atmosphere też mi się podobała, jeszcze takie beżowe widziałam :) a te drugie chyba za malutkie dla mnie :P

      Usuń
    5. podczas poszukiwań zainteresowały mnie dwie :) a mianoiwicie:
      http://allegro.pl/atmosphere-piekna-lakierowana-czarna-torebka-i2906622060.html
      oraz
      http://allegro.pl/lakierowana-torebka-chanelka-23x27cm-kolory-sn104-i2835006557.html

      mam buty z motywem wlasnie pikowan i dlatego chce by miała taki element :)

      Usuń
  2. dziękuję :) piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ona wygląda jak żona Cezarego Pazury:)
    Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia :) genialny makijaż ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuję, piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż. Zdjęcia bardzo mi się podobają. :) Dziękuję za miły komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziewczęta za tak miłe słowa :*** Kochane jesteście :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż! Świetne zdjęcia! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeous blog! i am totally in love...i definitely follow !
    keep on blogging! u are awesome!

    HAPPY NEW YEAR!

    POCKETFUL OF DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey beautiful! You have a wonderful blog, I will also observe and comment on your blog. You are a very pretty blonde.:*

      Usuń
  9. Super sesja,bardzo podoba mi sie makijaz.Wszystkieho najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream