Imprezowa czerń i beż

Jeśli potrzebuje uniwersalnego makijażu na wieczór, imprezę czy wyjście z znajomymi najczęściej wykonuje ten oto makijaż. Mój faworyt! Dlaczego? Ponieważ i czerń i bez pasuje do wszystkiego i bez względu w co się ubiorę makijaż idealnie wtapia się w moja stylizacje. Często zmieniam zdanie co do ubioru przed wyjściem  a z tym makijażem nie muszę się obawiać że makijaż nie będzie pasować do mojej garderoby;) Mówi się, że make up oczu nie ma być dobierany do kolorów bluzki czy sukienki lecz ja sądzę że ma idealnie uzupełniać naszą stylizacje więc ta teoria u mnie się nie sprawdza :P

Inspiracja:

Mój przeznaczony na wyjścia wiec bez zbędnych brylancików itp ;)

A teraz polecam wam zakupy na kosmetykomania.pl Nowość legendarna gąbka do makijażu już w sprzedaży. Mój kolejny zakup w następnym miesiącu będzie to różowe cudo :)

3 opinii:

  1. Linda jest w tym mistrzynia ale calkiem fajni Ci wyszlo. ladne polaczenie,fajnie rozmieszczone. tylko pocwiczyc musisz nad roztarciem bo za bardzo widoczne sa granice. ale to jest akurat najmniej klopotliwe ale najtrudniejsze jesli wlasnie chodzi o czern. ale ost foto wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba nie jest źle zapraszam do siebie jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji:) http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się Twoje makijaże:) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream